Přejít na konec metadat
Přejít na začátek metadat

Prohlížíte starou verzi této stránky. Zobrazit aktuální verzi.

Porovnat s aktuální Zobrazit historii stránky

« Předchozí Verze 2 Další »

Helpdesk slouží k odeslání dotazu, zpětné vazby, souborů, logů aplikace nebo kopie databáze do společnosti INISOFT. Zde si dotaz převezme jeden z pracovníků a odpoví zpět na uživatelem uvedenou e-mailovou adresu. Poté může komunikace pokračovat e-mailem vždy jako odpověď. Tím se zajistí kontinuita komunikace mezi uživatelem programu a pracovníkem firmy INSOFT k danému problému a dotaz bude vždy zodpovězen.

 

K čemu Helpdesk slouží

  • K odeslání zpětné vazby nebo přání, co do Envity naprogramovat
  • Dotaz na funkcionalitu v programu
  • Na zaslání podrobností při technické chybě

 

Hlavička

Povinná pole:

NázevVýznam
PredmetKrátký popis (max. 250 znaků)
MenoJméno a příjmení dotazující se osoby
TelefónTelefonní číslo dotazující se osoby
E-mailE-mailová adresa dotazující se osoby

Tělo zprávy

Do pole pro psaní je možné napsat libovolný text včetně možnosti vložit obrázek.

Přílohy

NázevVýznam
SúboryPomocí tlačítka tří teček je možné přiložit libovolný soubor, například obrázek chybové hlášky, importní XML soubor a jiné.
Priložiť logy aplikácieLogy aplikace jsou kroky uživatele v programu a také kroky samotného programu. Pomáhají nám se rychle zorientovat v práci uživatele a programu, například před neočekávanou chybou
Priložť aktuálnu databázuProgram posílá zálohu databáze, například k analýze problému v databázi. Databázi doporučujeme posílat až na vyžádání pracovníka.

Souhlas s odesláním příloh a zobrazení odesílaných dat

Na konci je nutné zaškrtnout souhlas s odesláním uvedených dat a příloh. Tlačítkem Zobraziť odosielané systémové dáta je možné si tato data před odesláním prohlédnout.

Tlačítka Odoslať pro odeslání a Zavrieť pro zrušení se nachází vlevo nahoře.

 

  • Žádné štítky