Porovnat verze

Klíč

  • Tento řádek byl přidán.
  • Tento řádek byl odstraněn.
  • Formátování bylo změněno.

...

Section

 

 

Column
width60%

Obecné

Režim modality aplikace

Určuje, podle jakého režimu se bude program chovat. Více o tomto parametru naleznete na stránce Modální a nemodální režim aplikace. Změna tohoto parametru se projeví až po restartu aplikace.

Při otevření nové záložky

Umožňuje přizpůsobit chování kurzoru, který se může nastavit buďto na první záznam nebo do pole ve filtrovacím řádku.

Před ukončením aplikace zobrazit dotaz

Při ukončení programu zobrazí dotaz, zdali chcete program vypnout.

Po spuštění

Tyto parametry určují, jak bude nastaven program po jeho zapnutí.

Kontrola fontu

Kontrola, zda je v systému (OS Windows) obsažen správný typ fontu pro zobrazování textů v programu.

Začínat na titulní stránce

Při zaškrtnutí tohoto parametru bude program vždy nejprve zobrazovat titulní stránku, která obsahuje novinky od společnosti INISOFT s.r.o. a odkaz s vyhledáváním v Centru informací.

Tisk - Orientace tiskové sestavy obecného tisku zobrazených dat

Umožňuje nastavit orientaci tiskové sestavy při tisku zobrazených dat v přehledu. Možnosti orientace jsou:

  • Na výšku
  • Na šířku

Export do MS Excel

Před otevřením ukládat na disk

Zaškrtnutím tohoto parametru zajistíte, že při exportu dat ve formátu MS Excel dojde nejprve k uložení do souboru. Pokud nebude parametr zaškrtnut, tak se MS Excel pouze zobrazí.

Hromadné operace

Umožňuje nastavení zálohy databáze před prováděním hromadných operací s daty.

Column
width39%

Image RemovedImage Added

Sekce Parametry

Výchozí období

Tato část umožňuje upravit nastavení výchozího období pro zobrazování dat.

Section
Column
width60%

Výchozí období

Každý uživatel si může určit individuálně období, které bude nastaveno po spuštění programu.

Column
width39%

Image Added

Sekce Výchozí období

Aktualizace

Tato část umožňuje nastavit pravidla integrované aktualizace.

...

Section
Column
width60%

Vyberte si adresář (složku), kam budou ukládány záložní soubory. Doporučujeme provádět zálohování na jiný disk, než kde je uložena databáze (možnost zálohy na síťové a externí disky je až od MS SQL verze 2019). Do zálohování lze zařadit i databázi příloh.

Pokud máte databázi umístěnu na serveru, kde se o zálohování stará správce IT, pak můžete vybrat volbu Nezálohovat

Nastavení zálohování databáze může provádět pouze uživatel s oprávněním Administrátor a je platné jednotně pro všechny uživatele.

Column
width39%

Sekce Zálohování databáze

Historie záznamů

V této sekci je možné nastavit logování Historie záznamů.

Section
Column
width60%

Nastavení historie záznamů

V horní části okna je možné zvolit úroveň, v jaké se bude historie záznamů ukládat. Na výběr zde uživatel má:

  • Bez detailu změn - budou zaznamenány pouze základní operace.
  • Včetně detailu změn - v historii budou vidět i detailní operace, které uživatel se záznamem provádí.

Mazání historie záznamů

V této sekci je možné smazat historii záznamů dle přednstavených podmínek.

Jako první je možné nastavit rozsah záznamů, u kterých bude historie smazána. Na výběr zde je možnost Jen data smazaných záznamů, která smaže historii záznamů v databázi. Druhá volba Všechna data ke dni vyžaduje vyplnění datumu záznamů, ke kterému budou data historie smazána.

Následující zatrhávací pole umožňují zachovat konkrétní záznamy historie a vytvářet zálohu databáze před mazáním.

Kliknutím na tlačítko Smazat historii záznamů se spustí samotné mazání.

Column
width39%

Image Added

Sekce Historie záznamů

Přihlašování

V této sekci je popsána možnost přihlašování pomocí Active Directory.

...