Panel | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||
|
Telefonická registrace licence
Pokud z nějakého důvodu není možné provést on-line registraci klienta, je možné zaregistrovat telefonicky:
Section | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
V registrované verzi ENVITA je Správa licencí dostupná z hlavního ovládacího panelu.
Tlačítko pro správu registrace
Správa licence
Aktualizace licence
Správa klientů
Seznam registrovaných klientů
Pokud došlo k vydání nové licence k Vašemu UID, program Vás na to upozorní hláškou. Pro zaregistrování nově vydané licence stačí kliknout na tlačítko registrace na horním panelu, otevřít správu licence a provést online registraci. Tím se Vám zaregistruje aktuální licence pro Vaše UID.
Upozornění na vydání nové licence
Pokud je z jakéhokoliv důvodu vyžadována přeregistrace licence a nedošlo ke změně licence (snížení počtu licencí pro modul,...), která by byla v rozporu s již zaregistrovanými klienty, stačí znovu zaregistrovat pouze licenci a registrace klientů zůstává původní.
Pokud by nová licence byla v rozporu s zaregistrovanými klienty, je nutné toto vyřešit upravením registrací klientů ve správě klientů. Dále je možné licenci zaregistrovat s tím, že dojde k smazání všech registrací klientů, nebude tedy žádný konflikt, ale bude nutné všechny klienty znovu zaregistrovat.
Typickými příklady, kdy je vyžadována přeregistrace jsou např. povýšení verze IS ENVITA, kdy se liší první nebo druhá číslice v číslu verze nebo na nový DB server v rámci firmy.