Skip to end of metadata
Go to start of metadata
Video
 Klikněte pro zobrazení videa, které Vás seznámí s novinkami ve verzi


Přidáno

  • Přidáno menu pro otevření Naposledy otevřených záložek (Ctrl+Shift+T pro otevření naposledy zavřené záložky).
  • Na záložce Evidenti (Autovraky, OLPNO, Kompostárna) přidána volba Přejít do evidence pro rychlou navigaci do odpovídající agendy.
  • Subjekt typu Občan - při vyplňování čísla průkazu jsou povoleny libovolné znaky.
  • Obnovu databáze ze zálohy je možné provést z registračního formuláře. Lze tak zajistit správný postup při přeinstalaci IS ENVITA na jiný počítač. Postup - stažení demoverze a její instalace, spuštění programu a provedení obnovy databáze ze zálohy z původního počítače.
  • Do číselníku jednotek byly přidány nové jednotky Den, Měsíc a Metrický cent.

Změněno

  • Úprava zobrazení tlačítek v pásu voleb ve spodní části přehledu.
  • Oprava popisku email na e-mail.
  • Ošetřen pád aplikace při velkém množství otevřených záložek:
  • Číselníky
    • Aktualizace číselníku ulic a obcí (UIR-ADR)
    • Adresní číselníky mají automaticky zobrazen vyhledávací panel (Ctrl+F) - tzn. je možné rovnou psát a vyhledat odpovídající záznamy
  • Opravena chybná hláška při pokusu o operaci s přílohou (např. razítka) při nedostupnosti přílohové databáze.
  • Sjednoceno zobrazování názvu evidenta v pásu voleb napříč odpadářskými agendami: "název, adresa (IČO, provoz, Identifikátor)"
  • Aktualizace
    • při aktualizaci databáze probíhá kontrola, zda je nastaveno schéma na dbo pro daného uživatele, případně je provedeno nastavení
    • dojde k přejmenování složky s WebView embedded, která se dříve používala při přihlašování k CRŽP (ISPOP, SEPNO). V případě potíží je potřeba provést instalaci aktuální verze WebView2Runtime.
    • dojde k obnovení indexů v databázi, což může prodloužit běh aktualizace
  • Oprava hlášky o nemožnosti spuštění aplikace při probíhající aktualizaci DB.
  • V Nastavení je nyní pouze jedno vyhledávací pole, které bylo přesunuto do horní části. 
  • Stisk klávesy Esc při načítání náhledu tiskové sestavy funguje jako Storno/Stop.
  • Subjekty - hláška při zakládání duplicitního subjektu (stejný Kód provozu a IČO) nyní rozlišuje, zda má existující provozovna nastaveno Omezení výběru.
  • Opraveno přejímání parametrů z volání EXE - např. parametr -CONFIG "zde alternativní umístění / název souboru IniAppConfig.config"
  • Na starších Windows (nižší než build 10240) je při použití funkcí s WebView (přihlašování k SEPNO nebo ISPOP) zobrazena hláška o nepodpoře WebView na dané verzi Windows. Doporučujeme přejít na podporovanou verzi Windows.
  • Odebrání varovné hlášky o změně vykazovacího celku při změně subjektu typu Občan, Občané obce, Zahraniční subjekt, Subjekt bez IČO.
  • Opraveno občasné zaseknutí programu po úpravě subjektu.
  • Úprava zobrazení hlášky o nepodpoře WebView na starých verzích Windows.
  • Opraveno tlačítko Zpět v okně pro přihlášení do CRŽP (ISPOP & SEPNO) přes WebView
  • Oprava chyby při použití klávesové zkratky Ctrl+Shift+H na záložce Zařízení.
  • Opraveno zobrazení názvu evidenta v záhlaví záložky, pokud obsahuje znak &
  • Oprava chyby otevření posledních uzavřených záložek pomocí Ctrl+Shift+T, kdy mohlo dojít k chybě programu.
  • Upraveno chování editačního pole pro zadávání a editaci Bankovního účtu.
  • Oprava exportu skladových agend, vazby subjektu na vozidlo při exportu a export štítků.
  • Zpřesněno logování při instalaci a aktualizaci databáze RES Plus.
  • Úprava maximální SQL kompatibility při instalaci a aktualizaci databáze RES Plus.
  • Úprava informační hlášky, pokud uživatel nemá oprávnění na aktualizaci databáze.
  • Oprava chování po spuštění programu a naposledy otevřené záložce "Kontrola subjektů podle RES" - tato záložka se už nezapamatovává.
  • Seznam registrovaných klientů
    • Oprava zobrazení vlastní registrace (velká/malá písmena)
  • Při instalaci na Windows 11 bylo opraveno zobrazení chyby při nemožnosti instalace MS SQL LocalDB z důvodu velikosti sektorů.
  • Zrychlení načítání seznamu kontaktů.

ODPADY


Přidáno

  • V číselníku Multikomodity přidána možnost "Kopírovat %", která umožňuje zkopírovat nastavení procent celého kvartálu do dalšího kvartálu.
  • Nová validace na dávce odpadu, pokud je k dispozici databáze RES Plus, když původce (kromě typu subjektu Obec) nebo oprávněná osoba předává kovové odpady na mobilní zařízení (mobilko nesmí být partnerem).
  • Dávky odpadů - byly doplněny nápovědné popisky k našeptávači u příslušných polí.

Změněno

  • Roční hlášení
    • do hlášení za autovraky nevkládáme nevalidní záznamy s nulovým množstvím, které vznikly při podílovém rozpočtu mezi listy, a výsledný podíl byl pod vykazovanou přesností (na 3. des. místa).
    • opraveno logování údajů po odeslání hlášení -  přihlašovací jméno přihlášení do CRŽP (ISPOP)
    • úprava číslování řádků v tisku hlášení (po vzoru ISPOP). Nyní odpovídá pořadovému číslu evidenčního záznamu druhu (kódu) odpadu.
    • lze spustit kontroly INISOFT v následujících obdobích s posledním Datovým standardem, který byl do programu implementován. Tedy je možné zkontrolovat aktuální rok loňskými kontrolami.
    • kontroly ID 64, 65, 75 v případě nulového hlášení za autovraky již neprobíhají.
    • oprava zobrazení přehledu Logy hlášení - nyní je už zobrazeno i číslo dokumentu z ISPOP.
  • Oprava ukládání tisků do PDF z volby Evidenti odpadu. V informačním okně se zobrazovala špatná cesta.
  • Upraven tisk Přehled za provoz
    • doplněn sloupeček Ks a správně pojmenován sloupec v případě Elektroskupiny
    • vzhled sestavy je možné upravit přímo z náhledu sestavy pomocí zaškrtávacích políček v hlavičce - seskupení po odpadech a měsících, nebo bez seskupení.
  • Úprava zobrazení partnera na dávce odpadu. Nyní v závorce je také identifikátor - IČP, IČZ, IČOB, IČS.
  • Oprava zobrazení předávající osoby po výběru z našeptávače, chybně se zobrazovalo číslo průkazu pokud byl vybrán jiný než výchozí.
  • Generování partnerské evidence - oprava funkčnosti Esc a Zavřít. 
  • Karta odpadů
    • upraven a zpřehledněn tisk Přehled odpadů za provoz. Byl vypuštěn sloupec Rozdíl, kde neměl smysl, pro vraky byl upraven formát sloupečku Značka, do kterého byla vložena položka [Kat.] (tedy kategorie vraku).
    • přehled odpadů za provoz - zvýrazněny checkboxy, kterými v náhledu sestavy lze měnit podobu tisku (součtování).
  • Při ukládání dávky u zobrazených validačních upozornění byla změněna výchozí volba na Ne (tedy nedojde k uložení dávky z důvodu zobrazené chyby).
  • Multikomodity
    • upravena funkce kopírování procent celého čtvrtletí do následujícího
  • Upraveno chování našeptávače pro pole Upřesnění a Štítky při editaci dávky odpadu.
  • Opraven export dat, pokud se přenášely i kontakty.
  • Upravena validace na předání odpadu mobilnímu zařízení na dávce odpadu, není hlášena chyba u skladu u původce.
  • Oprava chyby při pořízení dávky odpadů z modulu Partner, kdy bylo vyžadováno vyplnění partnera.
  • Úprava hlášky při rozpojení párové dávky, při změně partnera na párové dávce neupozorní (ev. upozorní pokud dojde k rozpojení partnerské dávky).
  • Oprava chyby při postupném opisu, kdy se přeskakovalo pole Množství.
  • Oprava chyby ve funkci Nový odpad ze šablony, kdy pole Datum nereagovalo na klávesu Enter.
  • Oprava přednastaveného partnera při vytváření a editaci dávky ve funkci Odpady - Karta Partneři v případě zapnutého slučování za IČO / Vykazovací celek.
  • Nový odpad ze šablony - oprava chování při pohybu mezi poli formuláře klávesami.
  • kontrole vygenerovaných dávek přidána obnova zobrazených dat po provedené opravě a do menu přidáno tlačítko Obnovit.
  • Upraveny sestavy Přehled odpadů za provoz z Karty odpadů.
    • Oprava zobrazení partnera, nyní je ve stejné podobě jako na tisku průběžné evidence.
    • Opraveno součtování za partnerské subjekty.
    • Přidán výpis partnerského subjektu tam, kde nebyl (v nesoučtované podobě) jako doplňující řádek dávky.
  • Karta Partneři

    • Zakázán dvojklik ve spodní tabulce pokud je nastaveno součtování - tím je editace/kopie dávek zablokována

SKLAD A OBCHOD


Přidáno

  • Přidán nový způsob úhrady poštovní poukázkou - typ B při výkupu od fyzických osob.
  • Historie záznamu doplněna pro Interní skladové doklady, Poskytnuté služby a Uskutečněná & Přijatá plnění. 
  • Přidána možnost tisku kombinovaného dokladu (skladový/účetní) pro výkup se způsobem úhrady převodem a poštovní poukázkou.
  • Do přehledu skladových pohybů a služeb byly přidány nové sloupce pro zobrazení hmotností a dále bylo narovnáno zobrazení sum pro množstevní a hmotnostní sloupce.
  • Přidána možnost zobrazení sloupce celkové hmotnosti za doklad pro jednotlivé agendy skladových dokladů.
  • Možnost nastavit jednotkové ceny v Nastavení až na 6 desetinných míst.
  • Přidána kontrola před převodem skladových dokladů do odpadů na to, aby u všech použitých skladových položek byla vyplněna kategorie odpadu.
  • Do tisku přílohy faktur vydaných přidán nový volitelný sloupec RZ.
  • Přidána kontrola při hotovostním výkupu vyjmenovaných odpadů dle přílohy č. 23 vyhlášky 273/2021 Sb.
  • Došlo ke zpřístupnění funkce odpočtu poplatků v Nastavení na výkupkách hrazených převodem a poštovními složenkami včetně aktuálního ceníku České pošty.
  • Přidána kontrola úplnosti údajů o Předávající osobě při převzetí vyjmenovaných kovových odpadů.
  • Na formuláři skladového dokladu (výkup) se způsobem úhrady převodem přidána možnost zadat (nepovinné) údaje Variabilní symbol a Specifický symbol.
  • Přidána možnost zobrazení platebního QR kódu (bez tisku) při výkupu se způsobem úhrady převodem.
  • Na výchozí tisky v agendách modulu byla přidána klávesová zkratka F7.
  • Přidána funkce na hromadné vyplnění formuláře skladového úbytku skladovými zůstatky.
  • Do agendy Výkup a příjem přidány informace o vypořádání výkupů a platební údaje (č. účtu, variabilní symbol, specifický symbol). Informace jsou dostupné pouze při registraci modulu Vypořádání - převod nebo Vypořádání - poštovní poukázka.
  • Při ukládání skladových dokladů (výkupů) se způsobem úhrady poštovní poukázkou (složenkou typu B nebo C) se provádí kontrola na úplnost adresy příjemce platby (ulice, obec, PSČ). Bez vyplnění těchto údajů není dovoleno skladový doklad uložit.
  • Přidána možnost tisku platebního QR kódu při výkupu se způsobem úhrady převodem (na kombinovaný doklad (skladový/účetní)). Tato funkcionalita vyžaduje registraci modulu Vypořádání - převodem. Nastavení > SaO > Tisk: Tisknout platební QR kód na kombinovaný doklad se způsobem úhrady převodem.
  • Na tiskové výstupy přidán součet množství. Týká se těchto sestav:
    • dodací list,
    • kombinovaný doklad (skladový/účetní),
    • souhrnný přehled výkupů a příjmů podle položek,
    • souhrnný přehled prodejů a výdejů podle položek.
  • Přidána nová agenda Provozní deník, která je propojena s agendou v Odpadech.
  • Hromadné vypořádání dokladů (výkupů) složenkou typu C

  • Možnost součtování plateb (podle shodného příjemce platby) v rámci hromadného vypořádání dokladů převodem a složenkou B

  • Přidány souhrnné přehledy skladových položek - rozděleno tlačítko Přehled skladových pohybů
    • Přehled množství - podle skladových položek
    • Přehled množství - podle katalogových čísel
    • Přehled množství - podle kategorie odpadu
    • Přehled financí - podle skladových položek
    • Přehled financí - podle katalogových čísel
    • Přehled financí - podle kategorie odpadu

Změněno

  • Oprava odkazu na nápovědu na editačním formuláři do Centra informací.
  • Upraven rozsah volitelných polí přehledu Vydané faktury tak, aby výběr obsahoval pouze relevantní volby.
  • Úprava editace katalogové skladové položky - zajištěno vyplnění kategorie odpadu.
  • Oprava editace v číselníku vozidel - nebylo možné smazat  položku Tára.
  • Oprava načítání vlastního textu v Nastavení / Sklad a Obchod / Tisk / Texty na fakturách s uplatněním osvobození DPH / podle § 66 - používala se jedna hodnota pro obě pole.
  • Upraven rozsah zobrazení číselníku Sklady tak, aby zobrazoval pouze adekvátní sloupce.
  • Oprava CZ lokalizace v přehledu skladových pohybů a služeb.
  • Byly upraveny tisky dodacích listů a tisk souhrnných přehledů. Bylo přidáno zobrazení hmotnosti a její sumy.
  • Úprava řešení předávající osoby na skladových dokladech typu Příjem a Výkup. Došlo ke sjednocení chování v rámci ISE a volba nyní probíhá skrze Kontakty.
  • Oprava textu v chybové hlášce u nezadané jednotkové ceny.
  • Opravena chyba 'Odkaz na objekt ...' při otevření záložky Prodej a výdej a Výkup a příjem, pokud je v Nastavení výchozí pozice kurzoru na filtrovací řádek.
  • Optimalizace formuláře pro vícepoložkové předruhování - zvětšena velikost formuláře i velikost komponent pro zadávání položek.
  • Oprava přidání služby na skladový doklad.
  • Oprava subjektů na tisku složenky typu C.
  • Upravena kontrola na adresu předávající osoby v případě vyjmenovaných kovových odpadů - přidáno upozornění na nevyplněný údaj "Ulice".
  • Vypořádání - úprava textů upozornění pro funkce Storno a Zrušení vypořádání.
  • Oprava tisku data období Pokladní knihy.
  • Úprava plnění pole pro adresu předávající osoby a úprava tisku předávající osoby na doklady v případě subjektu typu Fyzická osoba.
  • Oprava nastavení výchozího typu subjektu při pořizování nového partnera na skladových dokladech.
  • Číslo učtu na faktuře se tiskne v národním formátu BBAN (číslo účtu / kód banky).
  • Oprava tisku PSČ na složence typu C
  • Zrychlení funkce na hromadnou editaci cen skladových položek a služeb
  • Oprava vyplnění VS z formuláře při generování faktur.
  • Úprava názvů sloupců v agendě Uskutečněná a Přijatá plnění + drobná úprava rozsahu
  • Oprava filtru provozoven skladu při výběru skladu v agendě Provozní deník.

VYPOŘÁDÁNÍ


Přidáno

  • Evidence vypořádání - realizována evidence každého vypořádání výkupů převodem nebo poštovní poukázkou, včetně evidence podrobností a rozsahu o jednotlivých vypořádáních a možnosti vypořádání zrušit (jako celek i po jednotlivých dokladech). 

Změněno

  • Opravena chyba při vytváření šifrovaného souboru pro Českou poštu v rámci vypořádání dokladů složenkou typu B, pokud název PC nebo název uživatele Windows obsahoval diakritiku nebo byl příliš dlouhý.
  • Opravena chyba při tvorbě šifrovaného souboru při vypořádání dokladů složenkou B - přepisování existujícího souboru.

VÁŽNÍ LÍSTKY


Přidáno

  • Na záznam byla přidána možnost evidovat čas odjezdu.

Změněno

  • Upraven našeptávač položek, aby zobrazoval katalogové číslo položky, pokud není obsažen v kódu.
  • Upraven tisk - odebrán tisk hodnoty do pole podpis.

AUTOVRAKY


Přidáno

  • Fotografie autovraků k odeslání do MA ISOH se nyní ukládají do přílohové databáze. Dosud se ukládala pouze adresa k souboru, a muselo se odesílat ze stejného PC. Pro nově přiložené fotografie se ukládají zmenšeniny v potřebné kvalitě, a po úspěšném odeslání všech 3 fotografií do MA ISOH jsou tyto z přílohové DB smazány. I nadále je možné zobrazit dříve odeslané fotografie z MA ISOH. 
  • Po synchronizaci vraků s MA ISOH dochází k automatickému párování s dávkami odpadů. Tím by měl být odstraněn problém s duplikováním záznamů v evidenci odpadů při importu a opakované synchronizaci s MA ISOH.

Změněno

  • Umožněno založit a také uložit autovrak s budoucím datem (pozdější než dnes). Takový vrak, ale nepůjde odeslat. Validace na správnost data přijetí proběhne až před odesláním do MA ISOH.
  • Předávající již nemůže být sám evident (zařízení).Je nutné založit samostatnou provozovnu s vyplněným IČP. Zároveň byl upraven text při hromadném generování odpadů, aby se tam již nezmiňoval kód nakládání A00 (vše musí být BN30).
  • Oprava zobrazení a synchronizace s MA ISOH dle nastaveného období. 
  • Autovraky - Nastavení - do testu spojení přidány informace o uživateli, takže nyní lze zjistit i jeho roli a zda jde o jednorázové heslo.
  • Oprava zmenšování fotografií před odesíláním do MA ISOH.
  • Umožněno smazání fotografií k autovraku z disku po nahrání do programu bez nutnosti jej ukončit (stačí uzavřít formulář).
  • Opravena synchronizace autovraků s MA ISOH, která byla způsobena chybnou deserializací datumu autovraku.
  • Hromadné generování autovraků do evidence
    • Opraveno chybné chování při Zavřít/Esc, kdy docházelo k smazání již vygenerovaných dávek.
  • Oprava synchronizace/aktualizace/zobrazení v MA ISOH s ohledem na datum + správné zobrazení počtu synchronizovaných vraků. Aktualizace počtu fotografií, které v případě, že autovrak už byl v evidenci načten, se neaktualizovaly.
  • Po aktualizaci/synchronizaci autovraku, který byl nově stornován, nyní dojde k vynulování množství na vytvořených dávkách odpadu.

ILNO


Změněno

  • Tisk ILNO - zvětšeno pole pro razítka.
  • Oprava tisku ILNO v sekci 6.1, kam se v případě dynamického tisku netiskly všechny názvy nebezpečných vlastností.
  • Oprava tisku na tiskárnu - vyřešeny okraje.
  • ILNO více evidentů - v přehledu dat upraveno zobrazení příloh na piktogram sponky. Stejně tak při kopírování razítka více evidentům.
  • Rozšíření kolonky pro IČO na formuláři.
  • Opravena chyba při tisku ILNO, pokud nebyla vybrána žádná nebezpečná vlastnost - sekce 6.
  • Úprava okrajů štítku pro zdravotnictví.
  • Přidáno odstránkování v tisku ILNO na 1 stranu pro tisk označených.

ZPO / PIO


Přidáno

  • Nová možnost v Nastavení Tisknout datum vystavení ZPO/PIO, které lze zadat na formuláři Přijaté ZPO/PIO
  • Nová funkce v agendě Přijatá ZPO/PIO - Kontrola chybějících ZPO/PIO, která sumárně zobrazí odpady, k nimž není evidováno platné ZPO/PIO. Možnost založení nového ZPO/PIO přímo z kontroly.

Změněno

  • Poznámka na formuláři Přijatých ZPO/PIO přejmenována na Poznámka evidenta - slouží jen pro účely interní poznámky (netiskne se). Při tisku ZPO/PIO se vždy tiskne obsah z propojeného Vystaveného ZPO/PIO (včetně poznámek). Poznámka z Vystaveného ZPO/PIO se ani nepřenáší do Poznámky evidenta na formuláři Přijaté ZPO/PIO.
  • Přijaté ZPO/PIO - oprava chyby, která vznikla při výběru a odfiltrování Vystaveného ZPO/PIO.

EKO-KOM


Přidáno

  • Nová verze výkazu o celkovém množství a druzích živnostenských odpadů svezených svozovou firmou označenou Z5.0, která je platná od 1. 7. 2024.
  • Přidány nové kódy:
    • 200140 kovy (pouze obaly)
    • 200140AL kovy Al - hliník (pouze obaly)

Změněno 

  • Oprava kontrol EKO-KOM u komunálního výkazu s ohledem na multikomoditní nádoby. Kontroly nyní již chybně neupozorňují, pokud je sbírána alespoň jedna komodita z možných komodit, které v nádobě mohou být sbírány.
  • Oprava v kontrolách pokud exportuji komunální výkaz za vybranou provozovnu. Kontrola multikomodit se provádí jen, když za dané období má evident (provoz) nějaké multikomoditní dávky odpadu.
  • Úprava zobrazení názvu v našeptávači v pravidlech EKO-KOM při výběru vykazovacího celku.
  • Úprava kontrol při tvorbě výkazu.
  • vlastností výsledného souboru ve formátu MS Excel byly vymazány hodnoty u položek Autor a Autor poslední změny.
  • Oprava ukládání vykazovacího celku v pravidlech EKO-KOM.

IMPORT


Změněno

  • Upraven export a import dávek odpadů s propojením na autovraky a MA ISOH.
  • Možnost přenášet pomocí exportu a importu dat nové agendy modulu Sklad a Obchod: Vozidla, Katalog skladových položek a Katalog služeb. Import těchto agend z otevřeného formátu XML není možný.
  • Při opakovaném exportu do stejného souboru se aktualizuje datum a čas vytvoření souboru
  • Volba režimu přepisování existujících subjektů se nově vztahuje i na existující sídla nově přihrávaných subjektů. V případně "Ponechat beze změny" se ponechají beze změny i adresy sídel existujících IČO.
  • V náhledu importovaných dat upraveno mazání subjektů, na které jsou navázány kontakty.
  • Položky Poznámka a Zakázka nyní mají délku jako na formuláři dávky odpadu, tedy až 1000 znaků.
  • Oprava chyby 'Odkaz na objekt ...' při exportu evidence bez Kontaktů.
  • Upravena délka pole pro Odpady - Zakázka.
  • Optimalizace uvolnění paměti po dokončení exportu.
  • Při mazání importů / převodů dat ze skladu do evidence odpadů je prováděn úklid v jednotlivých tabulkách.
  • Oprava exportu výchozích průkazů u kontaktů a subjektů typu občan
  • Oprava nahrazování existující evidence při importu odpadů.

PARTNER


Přidáno

  • Přímo v dialogu exportu přidána možnost upravit parametrizované hodnoty pro odeslání e-mailem.
  • Do exportu partnerských sestav přidána možnost seskupení (grupování) po evidentech včetně odstránkování, tzn. exportu samostatných PDF.
  • Do exportu partnerských sestav (formát XLSX) přidány položky Ks, Značka, Elektroskupina.
  • Doplněno logování chyb při odesílání emailu.

Změněno

  • Oprava prohozených informačních hlášek při odesílání výchozím e-mailovým klientem.

OLPNO


Změněno

  • Oprava chybného kurzoru při tisku ADR pro prázdný kontejner.

UŽIVATELSKÉ PŘEHLEDY


Přidáno

  • Přidána sekce Atributy z hlavičky importu - pole Datum, Identifikátor exportu, Popis.
  • Nová šablona nyní v podmínkách filtru obsahuje automaticky předvyplněné datum dle nastaveného období v ENVITA.
  • Přidáno předfiltrování šablon pro snazší výběr.

Změněno

  • Upraveno filtrování výběru podmínek i výběru zobrazení, aby se neskrývaly podřízené položky.
  • Upraveny popisky pro atributy importu.
  • Opraveno zobrazení položky Datum Do v nové šabloně, které se nyní shoduje s nastaveném období.

OBEC


Přidáno

  • Implementován průvodce Statistiky se třemi základními přehledy o produkci odpadů.
  • Přidána ikona na tlačítko Zobrazit přehled v průvodci Statistikou.

Změněno

  • Formulář Indikátory OH byl zjednodušen.
  • Přijatá oznámení KO - Import výkazů přejmenován na Hromadný import výkazů
  • Import upraven tak, že formulář se seznamem vybraných výkazů se zobrazí vždy (i když jsou všechny zelené) a import se spustí až po potvrzení uživatelem pomocí tlačítka OK.
  • Přejmenována tlačítka v menu Přijatých oznámení.
  • Při prvním spuštění ve vybraném roce se automaticky načte množství odpadu z Oznámení do množství k výpočtu.
  • Množství v oznámeních skryto a lze jej zobrazit přes kontextové menu.
  • Na formuláři výstupu funkce Statistika upraveno:
    • přejmenováno tlačítko exportu a doplněna ikona
    • číselné hodnoty se zobrazují a exportují s přesností na 6 desetinných míst
    • v exportovaném dokumentu se sloupce přizpůsobí obsahu
    • přidán popisek Celkem v pod přehledem zobrazených dat
  • Opraveno zobrazení chyb při otevírání formuláře Indikátorů OH.
  • Opraveno součtování množství odpadů za katalogová čísla.
  • Opravena chyba zobrazení dat ve výstupu Statistiky při výběru některých komodit.

RES Plus


Změněno

  • V kontrole subjektů podle RES opraveno přiřazování štítků

ReUse


Přidáno

  • V číselníku Kategorie bylo přidáno propojení s konkrétní skladovou položkou a možnost evidence hmotnosti kg/ks.
  • Zvýšení integrace s modulem Sklad a Obchod
    • Každá nová položka získaná z aplikace ReUse je automaticky naskladněna na přiřazeném skladu Interním skladovým pohybem. Při prodeji předmětu tak vznikne skladový výdej, a skladová bilance bude vyrovnaná - bude možné sledovat stav prodejního skladu.
    • Skladové doklady budou obsahovat příslušné skladové položky dle Kategorie předmětu - bude použita přiřazená položka v číselníku Kategorie, případně výchozí (obecná) dle definice ReUse centra.
    • V parametrech ReUse centra je možné nastavit používání Příjmového skladu. Při vytvoření předmětu v ReUse dojde k naskladnění meziskladovým převodem. Skladovou bilanci (naskladňování) na Příjmovém skladu je nutné zajišťovat manuálně, např. souhrnným interním dokladem Skladového přírůstku - za všechny přijaté položky na Příjmový sklad (např. jednou denně). Takto je možné sledovat stav zásob před umístěním na Prodejní sklad.
  • S registrací modulu Obchodní případy (Skladu) je možné vytvořit v agendě prodejního skladu obchodní případy typu Vyhodnocení. I uživatel, který nemá k dispozici modul Obchodní případy pak bude moci z existujících záznamů ve stavu "realizace" vybírat "Účel prodeje" při vytváření skladového dokladu z ReUse. Tím je možné sledovat statistiku např. příspěvků na charitativní akce nebo probíhající akce.
  • Tisková sestava Statistický přehled příjmů a výdejů umožňuje před tiskem zvolit rozsah údajů - tisknou se údaje dle typu a období a byly přidány sloupce MJ s poplatky, hmotnost a celkem dle počtu. Položky jsou seskupeny dle Kategorií se sumarizací.
  • Oprava Tisku statistického přehledu.

Změněno

  • Oprava Tisku statistického přehledu
  • Při prodeji položky se provádí kontrola Nákupního koše - pokud předmět nebyl přidán pomocí Nákupního koše, je uživatel upozorněn červeným zvýrazněním informace o nákupním koši, zda nejde o vydání předmětu, který byl rezervován jiným zákazníkem.
  • Formulář Nákupního koše byl mírně upraven - přidána podpora ovládání klávesnicí.

  • Pokud není vybráno ReUse centrum pro záložku s daty, nezobrazí se chyba.

  • Opraven zápis desetinného čísla hmotnosti na formuláři Kategorie.

  • Zrychleno stahování položek z cloudu
    • Zakládání příjmových skladových dokladů se děje na pozadí.
  • Odstranění chyby při tisku statistického přehledu.
  • Přejmenováno tlačítko, aby odpovídalo obsahu sestavy.
  • Oprava tisku statistického přehledu.