- Otevřete si nastavení Oblasti v ovládacích panelech. To je možné např. takto:
- Po otevření hlavní nabídky Start kliknutím na logo vyhledejte psaním na klávesnici frázi „Ovládací panely". Tuto aplikaci následně spusťte.
- Pokud máte zobrazení dle „Kategorie", tak klikněte na „Hodiny, jazyk a země či oblast". Jinak přejděte k bodu 3)
- Zde klikněte na „Oblast" a dále pokračujte dle bodu 4).
- Pokud máte zobrazení dle „Velké ikony" nebo „Malé ikony" klikněte na „Oblast".
- Na tomto okně klikněte na tlačítko „další nastavení…" a otevře se Vám další okno.
- Zde klikněte na tlačítko „Obnovit".
- Na zobrazeném dotazu klikněte na „Ano".
- Přepněte se na záložku „Datum" a zde překontrolujte, zda nejsou u masky krátký formát data mezi tečkami a písmeny mezery (chybně d. M. rrrr) a potvrďte tlačítkem „OK".
- Vraťte se zpět na okno „Oblast", přepněte se na záložku „Správa" a zde klikněte na „Kopírovat nastavení…" .
- Na dotaz odpovězte „Použít".
- Na nově otevřeném okně zatrhněte oba checkboxy a potvrďte tlačítkem „OK".
- Nyní zkuste zapnou program.
- Pokud obtíže pokračují vraťte se do Ovládacích panelů dle výše popsaných bodů 1) - 5). Potíž je v nastavení jazyka v kartě Správa, kde bude jiný jazyk než Čeština. Klikněte na Změnit místní nastavení systému a v následujícím okně vyberte Češtinu. Potvrďte v případě, že Vás systém požádá o restart, proveďte jej.
- Zavřete všechna okna a již máte vše správně nastaveno pro používání našeho software.
Přehled
Nástroje obsahu
Rozšíření