Přejít na konec metadat
Přejít na začátek metadat

Prohlížíte starou verzi této stránky. Zobrazit aktuální verzi.

Porovnat s aktuální Zobrazit historii stránky

« Předchozí Verze 3 Další »

Co je potřeba pro připojení k online semináři?

Zajištění tiché místnosti a připojení na internet

Abyste online kurz dobře vnímali a nebyli rušeni, doporučujeme si najít tiché místo, kde se můžete v klidu posadit a vnímat celé školení lektora, se kterým navíc můžete během školení komunikovat pomocí chatu, nebo přes kameru a mikrofon. Samozřejmostí je proto stabilní připojení k internetu.

Technika sluchátka s mikrofonem, případně kamera

Doporučujeme si s předstihem zkontrolovat funkčnost sluchátek s mikrofonem, pokud máte možnost určitě je dobré mít připojenou i webkameru. Tímto způsobem se vám bude lépe komunikovat s lektorem během semináře.

Zaslané podklady

Určitě je dobré si připravit námi předem zaslané podklady, které jsou dodány v potvrzovacím emailu.

Jak se připojit k semináři

Nemám nainstalovaný Microsoft TEAMS, nebo si tím nejsem jistý

V tomto případě máte dvě možnosti:

  1. Školení si pustíte přes webový prohlížeč. Výhodou je, že nemusíte nic instalovat, nicméně některé funkce mohou být touto cestou značně omezené a některé prohlížeče dokonce nemusí TEAMS podporovat. Pokud tedy půjdete cestou webového prohlížeče, doporučujeme používat Microsoft EDGE. 
    1. Klikněte na pokračovat v tomto prohlížeči
    2. Prohlížeč po Vás může (ale také nemusí) chtít povolit mikrofon a kameru. Pokud se to stane, tak klikněte na tlačítko Povolit.
    3. Dostanete do "předsálí", kde přednastavíte svůj profil (nejdůležitější je napsat své celé jméno pro snazší identifikaci do prostoru pro napsání Vašeho jména).
    4. Po nastavení Vašeho profilu klikněte na Připojit se a dostanete do schůzky.
    5. Nyní se Vám mohou objevit dvě hlášky: Až schůzka začne, dáme ostatním vědět, že čekáte (tato hláška říká, že organizátor školení ještě nezačal vysílat), nebo se Vám objeví: Účastníkům schůzky jsme dali vědět, že čekáte (tato hláška říká, že organizátor školení již vysílá a brzy Vás do vysílání přijme).
  2. Aplikaci MS TEAMS si stáhnete po kliknutí na odkaz: Stáhnout hned, který se Vám objeví v dolní části obrazovky.

 

Mám nainstalovaný TeamViewer nebo TeamViewer Meeting

V potvrzovacím emailu najdete odkaz na školení, který otevřete v libovolném internetovém prohlížeči. Máte-li nainstalovaný a spuštěný (třeba na pozadí) TeamViewer nebo TeamViewer Meeting, otevře se Vám následující hláška a stačí pouze potvrdit tlačítkem Otevřít.

Pokud máte nainstalovaný nejnovější program TeamViewer stačí si jej otevřít například z nabídky Start. V TeamVieweru klepněte v bočním menu na Schůzka (zvýrazněno). Potom stačí již vyplnit ID, které vám bylo zasláno a klepnout na tlačítko Připojit.

Minimální podporovaná verze TeamVieweru pro funkčnost nových schůzek je 15.13.6. Pokud máte starší verzi je nutné jí aktualizovat např. pomocí roletkového menu Nápověda → Zkontrolovat aktualizace.

Používám macOS

V případě, že používáte produkty od firmy Apple, stáhněte si z webu TeamViewer a nainstalujte.

Jak vypadá rozhraní schůzky?

Nyní vidíte promítanou schůzku od lektora. Můžete si zapnout mikrofon, kameru, případně napsat do chatu. Vše je popsáno na obrázku níže.

Mám potíže s připojením

V případě potíží s připojením kontaktujte organizátora školení. Pokud se nelze připojit ke školení, bude dost pravděpodobně problém v interních IT restrikcích, bude tedy nutné kontaktovat i vašeho IT technika. V některých firmách je totiž připojování TeamViewerem zakázáno a musí být IT techniky povolováno.

  • Žádné štítky