Porovnat verze

Klíč

  • Tento řádek byl přidán.
  • Tento řádek byl odstraněn.
  • Formátování bylo změněno.

Co je potřeba pro připojení k online semináři?

Zajištění tiché místnosti a připojení na internet

Abyste online kurz dobře vnímali a nebyli rušeni, doporučujeme si najít tiché místo, kde se můžete v klidu posadit a vnímat celé školení lektora, se kterým navíc můžete během školení komunikovat pomocí chatu, nebo přes kameru a mikrofon. Samozřejmostí je proto stabilní připojení k internetu.

Technika sluchátka s mikrofonem, případně kamera

Doporučujeme si s předstihem zkontrolovat funkčnost sluchátek s mikrofonem, pokud máte možnost určitě je dobré mít připojenou i webkameru. Tímto způsobem se vám bude lépe komunikovat s lektorem během semináře.

Zaslané podklady

Určitě je dobré si připravit námi předem zaslané podklady, které jsou dodány v potvrzovacím emailu.

Jak se připojit k semináři

Nemám nainstalovaný Microsoft TEAMS, nebo si tím nejsem jistý

V tomto případě máte dvě možnosti:

  1. Školení si pustíte přes webový prohlížeč. Výhodou je, že nemusíte nic instalovat, nicméně některé funkce mohou být touto cestou značně omezené a některé prohlížeče dokonce nemusí TEAMS podporovat. Pokud tedy půjdete cestou webového prohlížeče, doporučujeme používat Microsoft EDGE. 
    1. Klikněte na pokračovat v tomto prohlížeči a rovnou se dostanete
    2. Prohlížeč po Vás může (ale také nemusí) chtít povolit mikrofon a kameru. Pokud se to stane, tak klikněte na tlačítko Povolit.
      Image Added
    3. Dostanete do "předsálí", kde přednastavíte svůj profil :
  2. vvv

 

Image Removed

Nyní se stáhne TeamViewerQJ, který vás přímo připojí ke školení a vypíše ID schůzky za vás.

Image Removed

Po otevření se objeví okno pro připojení.

Image Removed

Zde vepište své jméno a klikněte na připojit.

    1. (nejdůležitější je napsat své celé jméno pro snazší identifikaci do prostoru pro napsání Vašeho jména).
    2. Po nastavení Vašeho profilu klikněte na Připojit se a dostanete do schůzky.
      Image Added
    3. Nyní se Vám mohou objevit dvě hlášky: Až schůzka začne, dáme ostatním vědět, že čekáte (tato hláška říká, že organizátor školení ještě nezačal vysílat), nebo se Vám objeví: Účastníkům schůzky jsme dali vědět, že čekáte (tato hláška říká, že organizátor školení již vysílá a brzy Vás do vysílání přijme).
  1. Aplikaci MS TEAMS si stáhnete po kliknutí na odkaz: Stáhnout hned, který se Vám objeví v dolní části obrazovky.

 

Mám nainstalovaný TeamViewer nebo TeamViewer Meeting

V potvrzovacím emailu najdete odkaz na školení, který otevřete v libovolném internetovém prohlížeči. Máte-li nainstalovaný a spuštěný (třeba na pozadí) TeamViewer nebo TeamViewer Meeting, otevře se Vám následující hláška a stačí pouze potvrdit tlačítkem Otevřít.

Pokud máte nainstalovaný nejnovější program TeamViewer stačí si jej otevřít například z nabídky Start. V TeamVieweru klepněte v bočním menu na Schůzka (zvýrazněno). Potom stačí již vyplnit ID, které vám bylo zasláno a klepnout na tlačítko Připojit.

Minimální podporovaná verze TeamVieweru pro funkčnost nových schůzek je 15.13.6. Pokud máte starší verzi je nutné jí aktualizovat např. pomocí roletkového menu Nápověda → Zkontrolovat aktualizace.

Používám macOS

V případě, že používáte produkty od firmy Apple, stáhněte si z webu TeamViewer a nainstalujte.

Jak vypadá rozhraní schůzky?

Nyní vidíte promítanou schůzku od lektora. Můžete si zapnout mikrofon, kameru, případně napsat do chatu. Vše je popsáno na obrázku níže.

Mám potíže s připojením

V případě potíží s připojením kontaktujte organizátora školení. Pokud se nelze připojit ke školení, bude dost pravděpodobně problém v interních IT restrikcích, bude tedy nutné kontaktovat i vašeho IT technika. V některých firmách je totiž připojování TeamViewerem zakázáno a musí být IT techniky povolováno.