Přejít na konec metadat
Přejít na začátek metadat

Prohlížíte starou verzi této stránky. Zobrazit aktuální verzi.

Porovnat s aktuální Zobrazit historii stránky

Verze 1 Další »

Pokud Vám nejdou odesílat elektronické faktury pomocí Vašeho Google účtu, je to pravděpodobně tím, že došlo ke změně nastavení v přihlašování do účtu Google.

Kontrola nastavení účtu Google

Po přihlášení do Vašeho Gmailu otevřete Správu účtu Googlu přes ikonu uživatele v pravém horním rohu po přihlášení (například do Gmailu). V nastavení Zabezpečení zkontrolujte, jestli máte vypnuté či zapnuté Dvoufázové ověření.

Vypnuté dvoufázové ověřování

U vypnutého dvoufázového ověřování je třeba v nastavení Zabezpečení povolit Přístup méně zabezpečených aplikací. Kliknutím na Zapnout přístup otevřete nastavení, kliknutím  na posuvník tuto funkci zapnete.

 

Zapnuté dvoufázové ověřování

Pokud máte nastavené dvoufázové ověření při přihlašování na servery Google, je třeba upravit přihlašovací údaje v nastavení Zabezpečení. 

Otevřete nastavení Zabezpečení, vyhledejte položku Přihlášení do Googlu a zde klikněte na položku Hesla aplikací.

Po zadání Vašeho přihlašovacího hesla a potvrzení budete mít možnost nastavit heslo pro konkrétní aplikaci, které bude moci přistupovat k vašemu Google účtu.

Kliknutím do pole Vyberte aplikaci a dále výběrem Vlastní název můžeme Zadat název aplikace ( je to pouze informativní údaj). Po stisknutí tlačítka Vygenerovat dojde k vytvoření hesla, které je třeba zadat do Parametrů elektronické fakturace. 

V Možnostech programu Sklad Odpadů 8 otevřete v nastavení Vydané faktury / Elektronické fakturace / karta Globální Parametry elektronické fakturace a upravte stávající heslo za Vámi vygenerované heslo od Google. Změna konfigurace proběhne po kliknutí na tlačítko Uložit. 

  • Žádné štítky