Porovnat verze

Klíč

  • Tento řádek byl přidán.
  • Tento řádek byl odstraněn.
  • Formátování bylo změněno.
Info

Pokud Vám nejdou odesílat elektronické faktury pomocí Vašeho Google účtu, je to pravděpodobně tím, že došlo ke změně nastavení v přihlašování do účtu Google.

Kontrola nastavení účtu Google

Po přihlášení do Vašeho Gmailu otevřete Správu účtu Googlu přes ikonu uživatele v pravém horním rohu po přihlášení (například do Gmailu). V nastavení Zabezpečení zkontrolujte, jestli máte vypnuté či zapnuté Dvoufázové ověření. 

Dle Vašeho nastavené dále vyberte variantu nastavení:

Vypnuté dvoufázové ověřování

U vypnutého dvoufázového ověřování je třeba v nastavení Zabezpečení povolit Přístup méně zabezpečených aplikací. Kliknutím na Zapnout přístup otevřete nastavení, kliknutím  na posuvník tuto funkci zapnete.

Tato varianta nastavení je jednodušší, ale jak již název napovídá, není doporučovaná vzhledem k nižší bezpečnosti přihlašování.

Zapnuté dvoufázové ověřování

Pokud máte nastavené dvoufázové ověření při přihlašování na servery Google, je třeba upravit přihlašovací údaje v nastavení Zabezpečení pro konkrétní aplikaci, které se účtem Google přihlašuje

Otevřete nastavení Zabezpečení, vyhledejte položku Přihlášení do Googlu a zde klikněte na položku Hesla aplikací.

...