Porovnat verze

Klíč

  • Tento řádek byl přidán.
  • Tento řádek byl odstraněn.
  • Formátování bylo změněno.
O co se jedná

Zobrazuje se Vám špatně faktura?

Jedná se o Dodatek k servisní smlouvě, který mění formu uzavírání budoucích dodatků. Budoucí dodatky k servisní smlouvě budou odesílány na uvedenou/uvedené e-mailové adresy odběratele ve formátu PDF s připojeným elektronickým podpisem, nikoliv v písemné podobě poštou.

Cílem návrhu dodatku je zjednodušení administrativy, které nám doba i legislativa umožňují.

Kde mohu souhlasit s dodatkem?

Souhlas s Dodatkem provádíte prostřednictvím webové aplikace. Součástí této aplikace je celý návrh Dodatku včetně vyplněných údajů objednatele. Po doplnění dodatku o údaj aktuální e-mailové adresy objednatele provedete jeho potvrzení přímo ve webové aplikaci.

Musím zaslat podepsaný dodatek poštou?

Fyzický podpis tohoto Dodatku není díky webové aplikaci vyžadován.

V případě, že požadujete uzavření Dodatku s připojením podpisu oprávněné osoby (ne prostřednictvím souhlasu provedeného ve webové aplikaci), zašleme Vám tento dodatek ve formátu PDF na adresu, kterou nám zadáte. Dodatek si vyměníme s podpisy e-mailem ve formátu PDF a nebo písemně poštou.

Mění dodatek mou smlouvu?

Dodatek nemění žádná jiná ustanovení servisní smlouvy.

 

 

 

V některých prohlížečích se faktura bohužel nezobrazuje správně . Pro správné zobrazení použijte některý z jiných programů pro čtení PDF. Soubor s fakturou prosím uložte do počítače a klepněte na něj pravým tlačítkem myši. Z nabídky zvolte „Otevřít v programu“ a zvolte například některý z webových prohlížečů (Microsoft Edge, Google Chrome, Mozzila Firefox,…). Nyní by se faktura měla zobrazit správně.

V případě, že se tímto problém nevyřeší, nás prosím opět kontaktujte.