Přejít na konec metadat
Přejít na začátek metadat

Každá cenová nabídka je vypracována individuálně na základě požadavků zákazníka a zohledňuje parametry jako počet evidencí/zařízení, počet licencí (PC), moduly a jejich počet apod..

Cenová nabídka je odeslána e-mailem a obsahuje možnost prokliku přes URL odkaz do našeho neveřejného webového prostředí, ve kterém se kromě samotné cenové nabídky nachází také servisní smlouva/dodatek a Příloha č. 3.

Cenová nabídka i servisní smlouva/dodatek vč. Přílohy č. 3 jsou ve formátu .PDF.

Na stejném linku je vytvořen prostor pro uvedení, resp. korekci kontaktních údajů zákazníka, který je označen v našem interním systému jako zástupce firmy, který má oprávnění za společnost jednat ohledně smluvních změn.

Ve spodní části se nachází tlačítko pro potvrzení akceptace cenové nabídky a servisní smlouvy . 

(grey lightbulb) V případě, že Váš interní nákupní proces vyžaduje objednávku, můžete nám ji přiložit jako přílohu při potvrzení nabídky a smlouvy. Do Poznámky lze uvést cokoli dalšího, co považujete za relevantní.

Vzor mailu s cenovou nabídkou

Ukázka textu z webového prostředí

Část "ZÁKAZNÍK"

Předvyplněny jsou základní informace o zákazníkovi: Název, IČ a adresa a kontaktní osoba.

Část "KONTAKTNÍ ÚDAJE"

E-maily pro elektronickou komunikaci: e-mailová adresa osoby, která bude klíčovým uživatelem pro komunikaci se společností INISOFT, která potvrzuje změny ve smluvní dokumentaci.

E-maily pro fakturaci: e-mailová adresa, na kterou mají z naší strany být zasílány faktury v elektronické podobě.

Statutární zástupce: údaje o statutárním zástupci společnosti, který jedná za firmu.

Pozn.: U kteréhokoli z výše uvedených Kontaktních údajů je možné uvést více záznamů.

 

! UPOZORNĚNÍ : Po vyplnění všech Kontaktních údajů je třeba tyto údaje potvrdit a uložit kliknutím na modré tlačítko ( KROK 1 ).

Tento krok je třeba provést i v případě např. rozšíření IS ENVITA (když už jste nám vyplnili Vaše kontaktní údaje v minulosti).


Část "NABÍDKA A SMLOUVA"

Tato část obsahuje samotnou cenovou nabídku i s návrhem servisní smlouvy/dodatku a přílohami ke smlouvě.

V části "Nabídka a smlouva" můžete připojit Vaši objednávku (v případě, že to vyžadují vaše interní procesy), případně vyplnit její číslo, které bude následně uvedeno na vystavené faktuře.

Kliknutím na světle zelené tlačítko "Potvrdit nabídku  a podepsat smlouvu prostým elektronickým podpisem" ( KROK 2 ) vyjadřujete souhlas s cenovou nabídkou a servisní smlouvou a dochází k objednání programu/služby. 

Do 3 pracovních dnů od nás obdržíte fakturu, včetně smlouvy/dodatku z naší strany podepsané kvalifikovaným elektronickým podpisem (certifikátem)..

Po úhradě po úhradě faktury můžete program instalovat, v případě potřeby ochotně pomůže pracovník z oddělení technické podpory.

 

  • Žádné štítky