Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Proč je výhodné uzavřít servisní smlouvu?

Pro zlepšení uživatelského komfortu nabízíme všem našim zákazníkům výhodnou variantu rozšíření základní uživatelské podpory formou servisní smlouvy, která zajišťuje celoroční podporu INISOFTware.

Servisní smlouva Vám zajistí:

  • Stále aktuální program.
  • Výrazné slevy na další služby.
  • Odborný Hot-line.

... a další výhody pro bezchybnou evidenci.

Vyberte si ze dvou typů servisních smluv

  • STANDARD
  • PROFESIONAL

Servisní smlouva STANDARD Vám zajistí:

  • 100% kompatibilitu s legislativou - programové úpravy na základě změn legislativy, doplňování funkcí na základě většinového požadavku uživatelů.
  • Aktualizace programu ZDARMA - v případě změny legislativy a pravidelné aktualizace v souvislosti s doplňováním funkcí.
  • Helpdesk - odesílání požadavku do elektronického helpdesku přímo z našich programů.
  • HOT-LINE na pevných telefonních linkách.
  • Technickou podporu formou e-mailu s dobou odezvy do 24 hodin.
  • Podporu na vašem pracovišti - garantovaný zásah na pracovišti do 20 pracovních dnů v případě havárie.
  • Významné slevy - na další práce nad rámec smlouvy je poskytována sleva.
  • Informační servis - bezplatné oznámení o změnách v legislativě, o vydáních nových verzí programu a další.

 Servisní smlouva PROFESIONAL Vám zajistí všechny výhody smlouvy STANDARD a něco navíc:

  • 1 x ročně servisní návštěvu ZDARMA - instalace software nebo upgrade, kontrola funkčnosti, proškolení k novým funkcím - to vše v rozsahu 2 hodin.
  • Podporu na vašem pracovišti - garantovaný zásah na pracovišti do 3 pracovních dnů v případě havárie.
  • 100% kompatibilitu s legislativou - programové úpravy na základě změn legislativy, doplňování funkcí na základě většinového požadavku uživatelů.
  • Aktualizace programu ZDARMA - v případě změny legislativy a pravidelné aktualizace v souvislosti s doplňováním funkcí.
  • Helpdesk - odesílání požadavku do elektronického helpdesku přímo z našich programů.
  • HOT-LINE na pevných telefonních linkách.
  • Technickou podporu formou e-mailu s dobou odezvy do 24 hodin.
  • Významné slevy - na další práce nad rámec smlouvy je poskytována sleva.
  • Informační servis - bezplatné oznámení o změnách v legislativě, o vydáních nových verzí programu a další.